Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України звернув увагу на таке:
Підставою для оплати потерпілому витрат на медичну допомогу, проведення медичної, професійної та соціальної реабілітації, а також страхових виплат є акт розслідування нещасного випадку або акт розслідування професійного захворювання за встановленими формами.
Той самий документ подається і для розгляду справ про страхові виплати
до Фонду соціального страхування від нещасних випадків.
Для прийняття до заліку в рахунок страхових внесків витрат щодо виплати допомоги у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю страхувальником до робочого органу виконавчої дирекції Фонду за місцем обліку подаються:
1)
копія листка непрацездатності (завірена страхувальником або працівником
робочого органу виконавчої дирекції Фонду на підставі оригіналу);
2) акт про нещасний випадок, пов'язаний з виробництвом, за формою Н-1 (якщо стався нещасний випадок);
3) акт (спеціального) розслідування нещасного випадку (аварії), що стався (сталася), за формою Н-5 (якщо такий складався);
4) акт розслідування хронічного професійного захворювання за формою П-4 (якщо таке встановлено);
5)
довідка про середню заробітну плату (доход) згідно з додатком 2 до
Порядку обчислення середньої заробітної плати (доходу) для розрахунку
виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України N 1266;
6) витяг з табеля обліку робочого часу потерпілого, завірений страхувальником.
Всеукраїнська мережа ЛIГА:ЗАКОН
www.ligazakon.ua